Hodnocení obchodu
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Objednávka vyřízená rychle a kvalitně.
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Po objednání velmi brzké dodání !
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Dobré ceny, rychlé dodání
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Určitě zde nakupovat.
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Objednávka byla vyřizována okamžitě, doručena včas. Skvěle fungovala i komunikace. Opravdu můžu jen doporučit.
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
velky nabidka zbozi,jednoduchost objednani,vcasne doruceni zbozi
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Nemáme od vás žádné fotografie, abychom posoudili stav koberce. Je možné, že byl poškozen při dopravě, například pokud byl nadměrně zatížen při přepravě mezi ostatními balíky. Od nás koberce odjíždí vždy krásně srulované v ruličce. Mírné zvlnění je v pořádku, nadměrné zvlnění může znamenat poškození. Jak již bylo řečeno, bez fotografie pro vás v tento moment nemůžeme nic udělat. Kontaktujte nás, pokud chcete koberec reklamovat, samozřejmě s vámi případ projdeme od začátku až do zdárného konce. GAZU.cz
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
vše bylo ok
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Vše super.Rychle doručení.Zbozi v pořádku.
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, nicméně již jsme si po telefonu vysvětlili, že z naší strany bylo vše v pořádku. Abych problém uvedl na pravou míru pro ostatní zákazníky, popíšu případ stručně dále. Zákaznici přišel email s potvrzením objednávky. Bohužel četla pouze předmět emailu, ale ne jeho obsah, kde bylo napsáno, že jelikož si objednala koberec, který není skladem, ozveme si jí až v moment, kdy koberec skladem bude, a to zhruba za 7 dní. Bohužel mezitím zákaznice stihla napsat, že s ní nekomunikujeme, i když jsme jí v potvrzujícím emailu jasně psali, že se ozveme při expedici. Paní se nakonec omluvila a požádala nás o stažení recenze, to bohužel my nedokážeme. Proto apelujeme na všechny ostatní, aby si skutečně četli celé emaily předtím, než budou dělat předčasné závěry. Nám to ušetří zbytečné negativní recenze a zákazníkům zbytečně vzniklé nepříjemnosti.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Vše na jedničku.
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme hezké svátky :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Doporučuji
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkuji za hodnocení pro eshop a za osobní pochvalu. Komunikace je pro nás zásadní, vždy se na nás může každý zákazník obrátit pomocí emailu nebo telefonního čísla, které nalezne v kontaktech na našem eshopu. S pozdravem P. Duda, gazu.cz
Z
Zákazník (Heureka.cz)
S kobercem jsem spokojena,jen mne mrzí,že jsem si ho nadala obšít.Děkuji a přeji krásné a pohodové svátky.
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Dobrý den, vaše recenze nedává smysl. To jsem si ověřil i telefonicky přímo s vámi a překvapil mě váš arogantní přístup a položení telefonu. Vy jste u nás někdy v minulosti vytvořila objednávku na běhoun, samozřejmě obšitý, a to zcela zdarma. Jenomže než jsme vám jej stihli doručit, tak jste si objednala další běhoun někde jinde a náš balík jste při doručování odmítla. Bohužel pro vás jste si u jiného eshopu nenechala koberec obšít, ačkoliv u nás máte tuto službu zcela zdarma. Naopak bohužel pro nás, recenzi, kterou jste psala, patří úplně jinému eshopu, to se vám ale nedalo vysvětlit a položila jste telefon.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Vše proběhlo OK.
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za recenzi :)
Předvánoční info pro zákazníky: Rychlé dodání, obzvláště teď před Vánoci, je pro nás prioritou. Skladové položky odesíláme do druhého dne, neskladové položky se nám nyní daří odesílat zhruba za týden od objednání. Pozor, do Vánoc už zbývá pouze 10 dní a tak garance dodání do svátků platí už pouze pro skladové zboží.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Super
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme. Rychlé dodání, obzvláště teď před Vánoci, je pro nás prioritou. Skladové položky odesíláme do druhého dne, neskladové položky se nám nyní daří odesílat zhruba za týden od objednání. Pozor, do Vánoc už zbývá pouze 10 dní a tak garance dodání do svátků platí už pouze pro skladové zboží.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Rychlé dodání
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme. Rychlé dodání, obzvláště teď před Vánoci, je pro nás prioritou. Skladové položky odesíláme do druhého dne, neskladové položky se nám nyní daří odesílat zhruba za týden od objednání. Pozor, do Vánoc už zbývá pouze 10 dní a tak garance dodání do svátků platí už pouze pro skladové zboží.