Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Tento článek vznikl za účelem vyjádření díky našim zákazníkům, v krátkosti si dále shrneme aktuální situaci při zpracování současných objednávek (podzim 🍂 / Vánoce 🎁 2023 ).
Přidáváme na obrátkách a jde to poznat. Nejenže oproti minulému roku (2022) odbavujeme x násobně větší množství objednávek, stejným tempem také přibývá hodnocení a recenzí (jak na našem e-shopu, tak na Heurece, zboží.cz nebo v reklamách na Facebooku), které máme od našich zákazníků. Jsme za ně neskutečně rádi, protože se na nás hrnou samá slova chvály a uznání. Děkujeme! Motivuje nás to a současně nám to dokazuje, že svoji práci děláme správně, a to nás těší.
Jak to vypadá se zpracováním objednávek v aktuální sezóně?
V případě koberců si můžete všimnout, že u většiny variant svítí stav Odesíláme do 10 dní. Aktuálně dokážeme zboží naskladnit zhruba do 7 dní a během 1-2 pracovních dnů odeslat na vaši adresu.
Pokud u koberce nebo jiného zboží svítí stav Skladem, znamená to, že máme zboží fyzicky na našem skladě, nemusíme jej objednávat u dodavatele a můžeme vám jej rovnou zaslat. Tento proces trvá obvykle 1-2 pracovní dny, s doručením pak do 3 dnů. Někdy se ale povede i dodání pod 24 hodin od učinění objednávky. Počítejte však raději s 2-3 dny.
Výše zmíněné samozřejmě platí pro celý náš sortiment, nejen pro koberce, ale také pro dětské zboží, které v nabídce máme (mantinely, houpačky, křesílka, zavinovačky, resp. tipy na dětské zboží atp.).
Jak jsou zákazníci informováni o stavu objednávky?
V první řadě po vytvoření objednávky vždy přijde do e-mailu její potvrzení. Pokud potvrzení nepřišlo, zkontrolujte adresář spamu a nevyžádané pošty. V jiném případě je možné, že jste zadali špatný e-mail, a proto nás prosím kontaktujte telefonicky nebo na e-mail info@gazu.cz. Skutečně se často děje, že zákazník zadá například místo info@seznam.cz chybně info@seynam.cz nebo jiné varianty překlepu na klávesnici. My sice informaci o nedoručeném e-mailu dostaneme díky našemu systému, zákazník se ale může divit, proč mu nepřišel žádný e-mail. Dbejte prosím na správnost e-mailové adresy.
Pokud si zvolíte platbu předem nebo on-line pomocí karty, po přijetí platby přijde na váš e-mail potvrzení o přijetí platby. Dokud tento e-mail neobdržíte, peníze jsme nepřijali, k objednávce přistupujeme jako k nezaplacené a tím pádem objednávka stojí a čeká na zaplacení. Po zhruba 5 dnech nezaplacení zasíláme zákazníkům e-mail s žádostí o zaplacení. Pokud ani tak platba neproběhne, objednávku zpravidla do 5 dnů stornujeme. Zde je důležité dbát na to, abyste při standardním převodu peněz na náš účet do variabilního symbolu správně napsali číslo objednávky. V případě platby kartou toto řešit nemusíte, stačí zaplatit pomocí platební brány, která se vám otevře po dokončení objednávky. Zde dochází k napárování objednávky automaticky.
Pokud si zvolíte platbu na dobírku, očekávejte od nás pouze dva e-maily. Jeden po přijetí objednávky, druhý při její expedici. Mezi těmito e-maily může dojít k mezeře, kdy si můžete říkat, zda je objednávka v běhu. Ano, je, nebojte. Především v případě objednání koberců se stavem dostupnosti Odesíláme do 10 dní může mezi těmito dvěma e-maily být i 9denní pomlka, jelikož na objednávce stále pracujeme. V případě, že by s objednávkou nebylo něco v pořádku, psali bychom vám nebo volali na číslo, které bylo uvedeno v objednávce. Žádná objednávka nevyšumí do ztracena, nemusíte se bát. V našem zájmu je odbavit všechny objednávky, a to co nejrychleji.
Po obdržení expedičního e-mailu očekávejte vaše zboží během 1-3 dnů v návaznosti na aktuální kapacity kurýra, které se mohou zužovat, čím více se budou blížit Vánoce. Na základě zkušeností z minulého roku však ani v největší špičce nedocházelo k opoždění objednávek a kurýr vždy doručil zboží od 1 do 3 dnů.
Samozřejmě se nás vždy můžete, bez ohledu na výše zmíněné, zeptat na stav objednávky, a to buď telefonicky nebo e-mailem na info@gazu.cz. Odpovíme zpravidla do několika hodin ten stejný den.
Děkujeme za přečtení tohoto informativního článku a těšíme se z vaší přízně.
Tým GAZU.cz