Hodnocení obchodu
JE
Jaroslava Endrštová
S obchodem jsem velmi spokojená.
.
Jsem velmi spokojená. Koberec splňuje mé představy a také co se týká rychlosti vyřízení objednávky jsem naprosto spokojená.
B
Blanka
Koberce jsou moc pěkné.
JG
Janis Georgiadis
Mockrát děkujeme za krásný koberec .🙂
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Snadné objednání a doručení
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za recenzi. :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Vše super
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za recenzi. :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Není to má první objednávka a pokaždé spokojenost jste skvělí
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za recenzi. :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za recenzi. :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Velmi spokojen
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za recenzi. :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za recenzi. :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
VˇYHODA již druhý koberec ,hezký,praktický i cenově
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za recenzi. :)
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Rychlost doručení a příjemný kurýr.
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.
_________________________________
Info pro zákazníky:
Od dnešního dne, tj. 2.1., probíhá standardní expedice skladových položek do druhého dne a také standardní odeslání neskladových položek do 5-7 pracovních dní. Aktuálně vyřizujeme objednávky z období Vánoc. Omluvte prosím případné zdržení (1-2 dny), všechny objednávky zpracováváme chronologicky.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.
Od dnešního dne, tj. 2.1., probíhá standardní expedice skladových položek do druhého dne a také standardní odeslání neskladových položek do 5-7 pracovních dní. Aktuálně vyřizujeme objednávky z období Vánoc. Omluvte prosím případné zdržení, všechny objednávky zpracováváme chronologicky.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Nevím
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení.
Od dnešního dne, tj. 2.1., probíhá standardní expedice skladových položek do druhého dne a také standardní odeslání neskladových položek do 5-7 pracovních dní. Aktuálně vyřizujeme objednávky z období Vánoc. Omluvte prosím případné zdržení, všechny objednávky zpracováváme chronologicky.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Super, zboží dorazilo nepoškozené a rychle a super zabalené.
EO
Expediční oddělení
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Naprostá spokojenost,vstřícné jednání a rychlost dodání.
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
vše ok
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Velmi ochotně vyřídili mou objednávku po telefonu. S kobercem jsem velmi spokojený.
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.
Z
Zákazník (Heureka.cz)
Spokojenost
Děkujeme za hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Vždy se na nás případně můžete obrátit pomocí emailu nebo v pracovní době také na telefonu. Kontakty naleznete na našem webu v sekci kontakty nebo v nákupním košíku.
Dne 30.12 proběhne první povánoční expedice zásilek. Následně přejdeme do plného pracovního režimu od 2. ledna. Děkujeme za pochopení.